Oferta pracy: Pracownik ds. utrzymania czystości
Oferta pracy: Pracownik ds. utrzymania czystości
STAROMIEJSKIE CENTRUM KULTURY MŁODZIEŻY
DYREKTOR OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACOWNIK DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
(NR REF. 6/24)
Wymagania formalne:
Wykształcenie:Wykształcenie podstawowe.
2. Doświadczenie:
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
3. Umiejętności techniczne:
- Znajomość środków czystości i zasad ich stosowania.
- Umiejętność obsługi podstawowych urządzeń sprzątających.
4. Umiejętności miękkie:
- Dbałość o szczegóły i dokładność w wykonywaniu obowiązków.
- Dobra organizacja pracy.
- Zdolność do pracy samodzielnej.
5. Znajomość branży:
- Znajomość zasad utrzymania czystości w miejscach publicznych będzie dodatkowym atutem.
Zakres obowiązków:
1. Utrzymanie czystości:
- Sprzątanie pomieszczeń Staromiejskiego Centrum Kultury Młodzieży, w tym biur, sal, korytarzy oraz toalet.
- Mycie podłóg, odkurzanie, ścieranie kurzu, opróżnianie koszy na śmieci.
2. Konserwacja powierzchni:
- Utrzymywanie w czystości okien, drzwi, mebli i innych powierzchni.
3. Zarządzanie środkami czystości:
- Monitorowanie i zgłaszanie potrzeb dotyczących zakupu środków czystości i materiałów higienicznych.
- Dbałość o właściwe przechowywanie i stosowanie środków czystości.
4. Współpraca z zespołem:
- Współpraca z pracownikami Centrum w celu zapewnienia czystości i porządku w obiekcie.
- Konsultowanie potrzeb i wymagań dotyczących utrzymania czystości z innymi działami.
5. Dbanie o estetykę:
- Zwracanie uwagi na estetykę i porządek w miejscach publicznych i biurowych.
Warunki pracy i płacy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres co najmniej 6 miesięcy z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony.
- Wynagrodzenie zasadnicze brutto zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U.2023, poz. 1102) oraz Regulaminem Wynagradzania pracowników Samorządowych Staromiejskiego Centrum Kultury Młodzieży.
Miejsce pracy: Staromiejskie Centrum Kultury Młodzieży, Kraków, ul. Wietora 13-15.
Zatrudnienie w wymiarze: 1/2 etatu.
Rozpoczęcie zatrudnienia: 1 września 2024 roku.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) (opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)),
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Powyższe dokumenty należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres: Staromiejskie Centrum Kultury Młodzieży, 31-067 Kraków, ul. H. Wietora 13-15,
- koperta powinna zawierać adnotację: „Nabór na wolne stanowisko: Pracownik ds. utrzymania czystości. Zgłoszenia należy składać do dnia 25 sierpnia 2024 r. do godz. 16.00
- Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Postępowanie naboru obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej / http://www.bip.krakow.pl / oraz na tablicy informacyjnej Szkoły.
7. Ilość etatów
1/2 etatu -20h tygodniowo
Kontakt
Sekretariat
Staromiejskie Centrum Kultury Młodzieży
w godz. 9.00-17.00
tel.: 12 421-20-85
e-mail: biuro@sckm.krakow.pl
8. Rekrutacja odbędzie się poprzez przegląd nadesłanych CV oraz przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z w wybranymi osobami.
Dyrektor Staromiejskiego centrum Kultury Młodziezy
Krystyna Hussak – Przybyło
Klauzula informacyjna
Administratorem Twoich danych osobowych jest Staromiejskie Centrum Kultury Młodzieży, ul. Wietora 13-15, 31-067 Kraków, e-mail: biuro@sckm.krakow.pl Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Informujemy, że:
1. Masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych, ich usunięcia, sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody, masz prawo do jej odwołania w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, której dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.
2. Dane osobowe będą przechowywane przez okres maksymalnie roku od zakończenia rekrutacji, a następnie zostaną zniszczone. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez dwa lata.
3. Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
4. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
5. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych (imię, nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, umiejętności, przebieg dotychczasowego nauczania, PESEL) stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela oraz art. 6 ust. 1 lit. b. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. RODO). Pozostałe dane, w tym dane do kontaktu, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody,
która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: e-mail: inspektor2@mjo.krakow.pl